tirsdag 29. januar 2013

Julepresangen


En stund siden denne ble laget, men jeg kan jo poste noen ord lell.
 For en gangs skyld tenkte jeg at jeg skulle gi bort en hjemmelaget julepresang. Min lille niese på to, hadde ettersigende begynt å låne veskene til sin mor og bære rundt med leker oppi. Så jeg tenkte at en helt egen veske måtte vel være tingen.
Jeg lagde veska stor nok til å romme en del leker, og kanskje et kosedyr. Jeg valgte også å lage den av forholdsvis kraftig lær, slik at den skulle overleve barndomsårene, i tilfelle hun skulle ønske å ta vare på den.
 Den måtte være bred nok til å kunne stå av seg selv.
Prosjektet var artig, og jeg synes veska ble søt. Mine voksne søstre spurte meg om jeg ikke kunne lage flere slike - så det tyder på at den har et bredt appell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar